Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Ο Γιάννης Νικολαΐδης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, αποφοίτησε από το εξατάξιο γυμνάσιο της Ξάνθης και μετά την εφηβεία έζησε και εργάστηκε στην Αθήνα, όπου και σπούδασε τη Δραματική Τέχνη. Συμμετείχε σε πολλά θεατρικά έργα, σε πέντε τηλεοπτικές σειρές, μία κινηματογραφική ταινία και σε εικοσιπέντε βιντεοταινίες των 80'ς. Ευτύχησε να συνεργαστεί με πολλούς από την παλιά γενιά του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου όπως οι Θανάσης Βέγγος, Ρένα Βλαχοπούλου, Αλέκος Αλεξανδράκης, Σπύρος Καλογήρου, Γιάννης Μιχαλόπουλος, Γιώργος Μούτσιος, Ασπασία Παπαθανασίου κ.ά. Στίχους του ερμήνευσαν δημοφιλείς τραγουδιστές όπως οι Αντώνης Βαρδής, Νότης Σφακιανάκης, Θέμης Αδαμαντίδης κ.ά. Για τις στιχουργικές του συμμέτοχες τού έχουν απονεμηθεί έξι πλατινένιοι και οκτώ χρυσοί δίσκοι. Ταξίδεψε και γνώρισε, πολλούς τόπους και ανθρώπους εντός και εκτός συνόρων. Οι μεταφυσικές του αναζητήσεις τον οδήγησαν στην Αυτογνωσία ή Γνώση του εαυτού. Ζει στον κόσμο αυτόν, αλλά δεν είναι του κόσμου αυτού!

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ κλπ



Μόλις έλαβα το e - mail σου κι είπα
να σου πληκτρολογήσω δυο λόγια!
Είμαι καλά, έχω παρέα το καφεδάκι μου
και την μικρή μου τηλεόραση.
Κι άμα νοιώθω πολύ μοναξιά
μπαίνω στο internet! 
Χαμός στο facebook!
Πως θα ‘μαι τόσο μόνος με χιλιάδες άλλους μόνους,
ποτέ δεν το ‘χα φανταστεί…

Σήμερα μου την έδωσε που λες
κι είπα να κάνω shopping therapy!
Έτσι λένε τη θεραπεία που προσφέρει
ο καταναλωτισμός στην εποχή μας!
Έκανα βόλτες στα μαγαζιά
και πήρα δυο βιβλία που ποτέ δε θα διαβάσω
κι ένα  cd που άντε να τ’ ακούσω μια φορά,
το πολύ!
Είμαι συλλέκτης άχρηστων πραγμάτων,
όπως όλοι μας!
Όσο για το σπίτι, καλό είναι, δε λέω.
Είκοσι σκαλιά κάτω απ’ τη γη, αλλά καλό!
Σαν τον τάφο του Ινδού!
Έχει και λίγη υγρασία, λίγες κατσαρίδες,
λίγα ποντίκια...
Λίγο απ’ όλα που λένε!
Με το ζόρι χωράμε δηλαδή, αλλά καλό!
Άσε που ο σπιτονοικοκύρης, μου το νοίκιασε
για 400 ευρώ το μήνα, χωρίς απόδειξη!
Χάρη μου κάνει ο άνθρωπος…
Δόξα τω Θεώ, καλά είναι.
Το μεσημέρι έφαγα πάλι πατάτες τηγανητές.
Και μη μου ξαναγράψεις
πως λείπει η φαντασία απ’ τη διατροφή μου,
γιατί παλιά έτρωγα μόνο κονσέρβες.
Είμαι καλά, όπως κι εσύ και όλοι μας!
Όπως είναι σήμερα οι περισσότεροι,
μη βολεμένοι Έλληνες.
Αγώνας για επιβίωση, μοναξιά, κινητό
και λίγο hi5!

Α, έχω κι επίσημη σελίδα στο myspace!
Χαμός σου λέω…

Μόνο  που τώρα τελευταία έχω
και κάτι έμμονες ιδέες.
Νομίζω πως μας την έχουνε ‘‘στημένη’’
κάτι ανθρωπάκια με κοστούμια τυλιγμένα
και μαύρους χαρτοφύλακες στα χέρια.
Κάτι ανθρωπάκια με γραβάτες στολισμένα,
που δε σκοτώνουνε με όπλα, αλλά με πέννα!
Είμαι καλά ή έχω παραισθήσεις; 

by Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ on Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011 στις 9:59 π.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.